Thursday, December 21, 2006

Καλές Γιορτές!!!

Τελευταία μου μέρα στη δουλειά για φέτος και επειδή στις διακοπές μου δεν θα έχω ιντερνέτι, σας χαιρετώ όλους από σήμερα. Εύχομαι να περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε, να πάρετε και να δώσετε πολλά πολλά δώρα, να φάτε γλυκά, να χορέψετε, να τραγουδήσετε, να παίξετε και να χορτάσετε ύπνο!! Τουλάχιστον αυτά είναι μερικά από τα to do της δικιάς μου γιορτινής λίστας.


Εγώ αύριο θα ταξιδεύω και θα καταφέρω να πάω αλλά όποιος από σας έχει όρεξη μπορεί να περάσει το βράδυ από τον Ιανό να παρακολουθήσει την παρουσίαση του νέου CD του Δημήτρη Μαραμή.
---------------------------------------------------------------------------------

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου, 22:00μ.μ.
Ι Α Ν Ο Σ
Σταδίου 24,
κρατήσεις: 210-3217917


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συναυλία του
Δημήτρη Μαραμή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ CD
ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΜΕΣ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ
σε ποίηση: Κ. Γ. Καρυωτάκη, Μ. Πολυδούρη, Ν. Λαπαθιώτη,
Τ. Άγρα και Μ. Παπανικολάου

επίσης μέρη απ’ τους κύκλους
ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
σε ποίηση: Φ. Γκ. Λόρκα
ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ
σε στίχους: Σ. Τριβιζά
και τα οργανικά:
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΙΝΤΕΡΛΟΥΔΙΑ

Ο Δημήτρης Μαραμής παρουσιάζει στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ το νέο κύκλο τραγουδιών «ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΜΕΣ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ» που κυκλοφορεί σε CD-Βιβλίο από τις εκδόσεις ΣΟΚΟΛΗ-ΚΟΥΛΕΔΑΚΗ. Ο κύκλος αυτός αποτελείται από τραγούδια σε ποίηση των ρομαντικών ποιητών του μεσοπολέμου: Καρυωτάκη, Πολυδούρη, Λαπαθιώτη, Άγρα και Παπανικολάου. Το πρόγραμμα συμπληρώνεται με τραγούδια από το «ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΕΡΩΤΑ» σε ποίηση Λόρκα, τις ανέκδοτες ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ σε στίχους Σωτήρη Τριβιζά και τους αυτοσχεδιασμούς του συνθέτη πάνω σε θεατρικές δουλειές του.
Ερμηνεύει ο τραγουδιστής
Κωνσταντίνος Κληρονόμος,
στο πιάνο ο συνθέτης.

8 comments:

Georgia said...

Καλές Γιορτές γλυκιά μου kotosalata!! Καλά να περάσεις και καλό ταξίδι αύριο!!Πολλά πολλά φιλάκια! Άντε καλά να μας μπει κι ο νέος χρόνος! ;)

YO!Reeka's said...

καλές γιορτές κοτό!

Θεριό Ανήμερο said...

Άντε και του χρόνου πάλι ορίστε!

jul said...

Να περάσεις τέλεια κοριτσάκι.....
Να εχεις τελειες γιορτές.....
Μακια

Γκρινιάρης said...

Καλές γιορτές να έχεις!

ΥΓ. Το to do list σου είναι ίδιο με το δικό μου! Μ' αντιγράφεις; Όλα στην κυρία.

ΚΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Blogaki said...

Στο καλόοοο!!
Να περάσεις τέεεελεια!!!
Κι αν μπορείς να μας γράφεις κιόλας...εγώ θα δουλεύω :(


Καλή αντάμωση του χρόνου και Χρόνια Πολλά!!!

Starry Night said...

Καλές γιορτές βρε! :D

jul said...

Μα καλα σχολικές διακοπές έκανες? Δηλαδη το καλοκαιρι θα λειπεις 3 ολόκληρους μήνες??????????????????