Wednesday, December 13, 2006

Ντριν Ντριν...

Παίρνω τη μαμάκα μου τηλέφωνο εν όψη της χριστουγεννιάτικης καθόδου μου στην πατρική οικία στην Καλαμάτα.

- Έλα μάνα μου, (μη μπερδεύεστε, τώρα μιλάει η μαμά μου – τοπική προσφώνηση) για πότε πήρες άδεια τελικά?
- Από 22, την Παρασκευή κατεβαίνω.
- Α, ωραία, μπράβο, να στολίσεις και το δέντρο!
- Τι, εμένα περιμένετε?
- Ε, εσύ έχεις υπομονή (γαϊδουρινή...), σ’ αρέσει κιόλας (αυθαίρετο συμπέρασμα!), εσύ θα το στολίσεις (είπα και ελάλησα!).
- Άντε να σου κάνω το χατίρι. Τουλάχιστον γλυκά έφτιαξες?
- Ε, όχι από τώρα, αργότερα να είναι φρέσκα όταν έρθεις.
- Α, καλά. (κάτι μου βρομάει...)
- Να σε περιμένω να τα φτιάξουμε παρέα? (να τα, τα καλά τα μαντάτα!)
- Άντε κάνε εσύ τους κουραμπιέδες και όταν έρθω θα φτιάξουμε μαζί τα μελομακάρονα που μ’ αρέσει και η ζύμη ωμή.

Αυτό κυρίες και κύριοι ονομάζεται παιδική εκμετάλλευση!

6 comments:

Blogaki said...

Που βρήκαν κι έμοιασαν αυτές οι γυναίκες δεν καταλαβαίνω..Κι εμένα η δικιά μου έτσι.." Άντε!Πότε θα στολίσεις το δέντρο μας, Μιρίνι;;;" (με λέει και με το χαϊδευτικό μου για να μην αρχίσω να βρίζω!)

jul said...

χαχαχα έτσι οπως τα λες παιδική εκμετάλλευση...απαραδεκτα πράγματα...
τστστσ..αυτοι οι γονεις..τσιπα δεν εχουν πανω τους

gsus said...

ααχχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!!!!
Έτσι έτσι είναι όλες τους.
Κι εμένα μια από τα ίδια:
-Το δέντρο είναι για να χαίρονται τα παιδιά.
-Ναι μάνα αλλά εγώ είμαι και κοτζάμ μαντράχαλος.
-Στα μάτια μου θα είσαι παιδί, άντε τελείωνε..εκεί δεξιά δεν έχεις βάλει λαμπάκια, άφησες τρύπα.

kotosalata said...

Αφήστε το παιδιά, δεν υπάρχει ελπίδα τελικά!
Εμείς φταίμε που τους κακομάθαμε!!

Blogaki said...

Το καλύτερο σας'το πα;;;
Κανόνισα τις δουλειές μου έτσι ώστε να γυρίσω νωρίς και να στρωθώ στο στόλισμα,μπαίνω σπίτι και το΄χε στολίσει!!!
Και μου'κανε και ΜΟΥΤΡΑ!!!!
Somebody save me from my misery!!!!

Gogo said...

Ma giati prepei emeis na stolizoume panta to dentro???
Mou spaei ta neura auto to pragma!!!