Wednesday, February 28, 2007

Αγαπητοί μου αναγνώστες,

Το ξέρω ότι σας έλειψα και με αναζητάτε απεγνωσμένα αλλά στο γραφείο είχα έναν άλφα (και βήτα μη σου πω) πανικό που δε με άφησε όχι post να γράψω ούτε σχόλιο να αφήσω καλά καλά.

Μέσα σε όλα είχα και ένα ωραιότατο update στο θέμα «σπάσαν τα νερά» του περασμένου μηνού όπως όλοι θα θυμάστε. Ευτυχώς δεν είχαμε πλημμύρες γιατί το πήρα χαμπάρι νωρίς και αυτή τη στιγμή ο φοβερός και τρομερός υδραυλικός ξηλώνει με αυτοθυσία τη μπανιέρα της αποπάνω. Το απόγευμα θα τσεκάρω τα αποτελέσματα αλλά προς το παρόν είμαι αισιόδοξη (όπως με συμβουλέψατε!).

Για να κάνουμε και μια ενημέρωση για τη βδομάδα που πέρασε, είχαμε τα παρακάτω θεματάκια...

Θέμα 1ο. Το Νοέμβριο του 2003 έκανα και γω σαν παιδί που ήμανε μια δίμηνη πρακτική εργασία μετά από προτροπή των καθηγητών του παπιού (σε καλό μου βγήκε βέβαια, στην εταιρία αυτή δουλεύω ακόμα).
Υποτίθεται ότι θα πληρωνόμαστε για τους δύο αυτούς μήνες το αστρονομικό ποσό των 320 έουρος!!! (Εδώ πέφτουν πυροτεχνήματα και χτυπάμε όλοι παλαμάκια!!!)
Μιλάμε για λεφτά όχι αστεία! Ε, βέβαια μας είπανε να μην τα περιμένουμε και αμέσως, κανα δυο χρονάκια σίγουρα. Προχτές λοιπόν με παίρνει τελέφωνο η παλιά σπιτονοικοκυρά μου, να περάσω να πάρω ένα φάκελο από το ένδοξο παπάκι.
Αμάν λέω και γω, ειδοποίηση θα είναι να πάω να πάρω επιτέλους τα λεφτουδάκια μου!!! Ανοίγω το φάκελο με τα χέρια να τρέμουν από τη συγκίνηση, καταλαβαίνετε τώρα, 3 χρόνια αναμονής είναι αυτά! Και τι να δω!! (για κοίτα και συ δίπλα)
Πότε τα πήρα τα λεφτά ρε παιδιά και δεν το θυμάμαι?
Παίρνω τηλεφωνάκι στη γραμματεία και με ενημερώνουν ότι η επιταγή είναι έτοιμη και με περιμένει στο ταμείο (hello???? Δεν θα έπρεπε να με ειδοποιήσει κάποιος – όλους τους άλλους εν τω μεταξύ τους είχαν πάρει τηλέφωνο να πάνε να πλερωθούνε).
Τεσπά, το ξεπερνάω αυτό και σκέφτομαι ότι θα τελειώνω με αυτή την υπόθεση επιτέλους!
Όοοοοχι, όπως πολύ γλυκά με ενημέρωσε η γραμματέας αυτές τις μέρες έχει κατάληψη οπότε δεν μπορώ να πάω στο ταμείο!!!!
Καλό ε? Πότε θα τελειώσει η κατάληψη? Ουδείς γνωρίζει!!!

Θέμα 2ο. Εδώ και 4 μέρες μεταξύ 3.30 και 4.30 το απόγευμα στο τηλέφωνό μου στο γραφείο προσπαθεί κάποιος από Γερμανία να στείλει φαξ!!! Ανά 5 δευτερόλεπτα το τηλέφωνο χτυπάει καμιά 15αριά φορές (αν δεν του το κλείσω) και δώστου πάλι. Και το ωραίο είναι ότι προσπαθεί να το στείλει από 3-4 διαφορετικά νούμερα εναλλάξ! Θα μου πεις γιατί δε στέλνεις ένα φαξάκι να ενημερώσεις ότι το νουμεράκι αυτό ΝΤΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΞ ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ!!! Αμ το έστειλα το ριμαδοφάξ αλλά αυτοί ακόμα εκεί ακάθεκτοι! Όχι τίποτα άλλο, θα με βλέπει κανείς που κοπανάω το ακουστικό κάθε τρεις και λίγο και θα με πάρει για τρελή!

*************************************************

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ : «Νοσφεράτου Διδόντικους» κάθε Δευτέρα και Τρίτη, 21.00-22.30 στο θέατρο της Άνοιξης στο Μεταξουργείο (κοντά στην στάση του Μετρό).
Μην το χάσετε, εμείς πάντως λιώσαμε στο γέλιο. Όλα τα παιδιά είναι απίστευτα, λες και οι ρόλοι είναι γραμμένοι πάνω τους. Α, και για τους fans, ο πιανίστας της παράστασης είναι ο Στάθης Δρογώσης!

10 comments:

pietà said...

Ωραία μας τα λες και καλώς σε ξαναβρήκαμε!
Αλλά δεν μας είπες...Την Κυριακή θα έρθεις;;;;;; Ο λαός σου σε περιμένει!!!!

jul said...

Να τσακιστείς να έλθεις στην συνάντηση...αντε και εχουμε φαει τον κόσμο να σε βρούμε!!!!:Ρ:Ρ:Ρ:ΡΑλλιως θα σε κάνουμε ψητή!!!

snikolas said...

Θέμα πρώτο: Τόσα λεφτά… βίλα θα πάρεις η κότερο;
Θέμα δεύτερο: συνδέεις το fax του γραφείου στο τηλέφωνο αυτό, αφήνεις το fax να έρθει κανονικά και αμέσως μετά το πετάς στα σκουπίδια! The end :)
Θέμα τρίτο: μα πως μεταπηδάς από το ένα θέμα στο άλλο παιδάκι μου;

kotosalata said...

Κορίτσια μη βαράτε, είπαμε αν είμαι εδώ θα έρθω!!! Mπορώ να κάνω και αλλιώς??? ;)

@snikolas
θέμα 1 σκέφτομαι για κότερο και τα υπόλοιπα λεφτά θα τα βάλει η μάνα μου (κατά το ανέκδοτο)!
θέμα 2 αμ δεν έχω φαξ κοντά στο γραφείο μου, πρέπει να βρω ένα πολύ μακρύ καλώδιο αν συνεχιστεί η μ@λ@κι@!!!
θέμα 3 το ξέρω είμαι φοβερή ;))

Anonymous said...

Φρικτή εμπειρία οι Γερμανοι με το λάθος φαξ.....
Δεν το χωραει ο νους τους οτι μπορει να κάνουν και λάθος.
Το ιδιο ισχυει και για τις Γερμανίδες βεβαίως-βεβαιως

stefy said...

Η κατάληψη μάλλον θα τελειώσει σε καμιά εβδομάδα, αν μάθω τίποτα θα σου πω.
Η παράσταση είναι δίπλα στο σπίτι μου, μια χαρά, λέω να πεταχτώ.
Φιλιά και υπομονή..

perssefoni said...

μικρή μου πολύ γκρινιάρα σε βρίσκω!για ίσιωσε!υπάρχουν κ χειρότερα...πάρε να σου πω τις περιπέτειες μου κ θα δεις!!!!!!!!!!φιλιά κοτ-κοτ!!!!!!!!!!

loretta said...

Καλά, αν μου το έκαναν εμένα αυτό με το φαξ θα είχα παρανοήσει.

YO!Reeka's said...

κι εγώ είχα κάνει μια τρίμηνη πρακτική επί δραχμών, και είχα πάρει το συγκλονιστικό ποσό των 60.000 δραχμών για κάθε μήνα!!!
βέβαια, εμένα μου φάνταζαν, με σημερινά δεδομένα, σαν 1.000 ευρώ, φοιτηταριό βλέπεις

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

E όχι και 320 ευρώ. Αυτό θα ήταν σκάνδαλο. 320 μείον κρατήσεις ... Διότι από κάπου πρέπει να μαζέψουμε λεφτά να πληρώνουμε για τις εθνικές υποθέσεις, πχ Δρούζα-φραπελιά, ποδόσφαιρο κλπ.