Monday, March 05, 2007

Κοτοσαλάτα έχεις ταλέντο!!!

Από τότε που πήρα το καινούριο, υπερσύγχρονο κινητούλι μου (μεταξύ μας γκουμούτσα είναι αλλά τρέντυ) άρχισε να ξεπιδά από μέσα μου ένα ξεχασμένο αλλά πηγαίο ταλέντο μου, που δεν είναι άλλο από αυτό της καλλιτεχνικής (πάντα) φωτογραφίας!!!

Για του λόγου το αληθές θα μοιραστώ μαζί σας δείγματα αυτού του ταλέντου... από το πρόσφατο ταξιδάκι μου στη μακρινή Χαλκίδα.

Μέσα στις μπουρμπουλήθρες!

Στα φανάρια (νέα μέθοδος επαιτείας!)

Να και μία νορμάλ!

Και μπόνους από προηγούμενο ποστ!!!!

8 comments:

UrbanTulip said...

για εξήγα μου τη πρώτη φωτό με τις μπουρμπουλήθρες ρε παιδί μου...

Nobody said...

Ναι κι εγώ είμαι περίεργη να μάθω τί είναι οι μπουρμπουλήθρες τζαμέ.

kotosalata said...

Μα δεν είναι εμφανές??
Είμαι μέσα στο αυτοκίνητο και το πλένει απ'έξω το αυτόματο car wash. Στη φωτό πλένεται το μπροστινό τζάμι!!!

@ nobody Καλωςήρθες!!!

jul said...

καλα εισαι ολα τα λεφτα κοτοσαλάτιον!!!
τα εχεις παίξει εντελώς!!!!

Trilian said...

και εσυ το ιδιο συνδρομο με τον Yo!reeka περνάς με τις φωτογραφίες;

Blogaki said...

Ξεχασμένο...αλλά πηγαίο!! Είναι εμφανές!! :)))))

thegypsy said...

Η φω τογραφίες είναι μικρόβιο που είναι να μην (ξανα)ξυπνήσει μέσα σε κάποιον...!
Πολύ καλές κι εύχομαι ακόμα καλύτερες!
Με γεια και το κινητάκι;)

kotosalata said...

@ julia
μα γιατί το λες αυτό?
@ trilian
λες? τουλάχιστον δε φωτογραφίζω γαύρους!!!
@ blogaki
τα λόγια είναι περιττά!;))
@ thegypsy
thanks!! Καλωσήρθες και συ!