Monday, February 12, 2007

Τα λόγια είναι περιττά...

Μετά τη συνάντηση του περασμένου μήνα με τη super γιαγιά, το Σάββατο το βράδυ είχα άλλη μια επαφή τρύπιου τοίχου σε στάση λεωφορείου. Εκεί που τα λέω με μια φίλη έξω από το μετρό στο φιξ σκάει μύτη σικάτη δεσποινίδα.
- Σύγνωμη, μας λέει, μήπως έχετε (ώρα, εισιτήριο, αναπτήρα, μανό)?

Επιλέξτε παρακαλώ το σωστό!!!

Ντόινγκκκκκκκκκκκκκκκκκκ!!!! Ε, ναι ζητούσε μανό και μάλιστα μας έδειχνε και τα κόκκινα νύχια της μπας και δεν καταλάβαμε!!!

Αφού φυσικά ατύχησε με μας (δε συνηθίζω να το κουβαλάω στη τσάντα μου), πήρε σβάρνα όλες τις κυρίες στη στάση (άτυχη ξανά) και συνέχισε την αναζήτηση και στην απέναντι στάση διασχίζοντας τη Συγγρού με την απόγνωση στο βλέμμα.

10 comments:

An-Lu said...

Ντόινγκκκκκκκκκκκκκκκκκκ!!!!

kotosalata said...

Σωστή!!! Το διόρθωσα!

Georgia said...

Γιατί "Ντόινγκκκκκκ"? Ποιος ξέρει σε τι τραγική θέση ήταν η κοπέλα? Μα να 'χεις ραντεβού και να σου 'χει χαλάσει το μανό?? Α πα πα! Κι εγώ το ίδιο θα έκανα! (ρωτούσε και τους κυρίους???) :P (Ε ρε κάτι προβλήματα που έχει ο κόσμος.....) Καλή βδομάδα kotosalataki!

loretta said...

Ελα ρε μπορει να ειχε ραντεβου η καημενουλα και να της χαλασε το νυχι, τι να κανει, ζητησε βοηθεια απο το συνανθρωπο!
Η' πάλι μπορεί να ήταν τρελη.

jul said...

Ελα πες μας τι συμβαίνει!!!! Γιατι σε σενα ολες οι κουλές????

stefy said...

Ε, ποτέ.
Εμένα με σταμάτησε μια κυριούλα και με ρωτάει αν είναι τετάρτη σήμερα. Ναι, της λέω. Ευχαριστώ μου λέει και φεύγει. Τι να πεις;
:))

perssefoni said...

αααααχ ο κόσμος το χει χάσει..κι εσύ ρε κοτ,που πας χωρίς μανό δηλαδής?:p

snikolas said...

Αυτό είναι! Παρατάω το αυτοκίνητο και ξεκινάω πάλι διαδρομές με το λεωφορείο! Δεν αντέχω άλλο να χάνω τέτοια επεισόδια. Μου λείπουν! :)

Blogaki said...

Εγώ είχα μια συνάδελφο που μου έλεγε τέτοια κουλά κι όλο μου ζητούσε λίμες και μανό! Τη διώξανε όμως..αναρωτιέμαι γιατί...

pietà said...

Αναζήτηση μανό σε στάσεις λεωφορείου. Και λοιπά επεισόδια.
Νομίζω τελικά ότι είναι μέγα λάθος που εγώ ανεβαίνω στην αφετηρία...