Thursday, February 01, 2007

Χτες το βράδυ ...

...εκεί που χαλάρωνα ξάπλα στον καναπέ μου, απολαμβάνοντας το 23ο επεισόδιο του 2ου κύκλου του Lost, λιώνοντας μια υπέροχη μαλακή καραμέλα βουτύρου στο στόμα ακούω ξαφνικά ένα ΚΡΑΚ!!!

Όχι δε μπήκε κλέφτης στο σπίτι. Μου έσπασε ένα σφράγισμα. Τι έσπασε δηλαδή, που βγήκε ολόκληρο και ενσωματώθηκε με την καραμέλα αφήνοντας πίσω ένα τεράστιο κενό (ή αλλιώς κουφάλα). Το συγκεκριμένο σφράγισμα πρέπει να το είχα από την εποχή των παγετώνων και μάλλον ήρτεν η ώραν του.

Το καλό είναι ότι τον οδοντίατρο δεν τον φοβάμαι καθόλου σε αντίθεση με τους περισσότερους παρότι ο αριθμός των επισκέψεών μου ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο. Έχω κάνει τα πάντα στην καρέκλα του οδοντιάτρου (μην πάει ο νους σας στο κακό!). Τι να πρωτοθυμηθώ? Τα σφραγίσματα, τις απονευρώσεις, τις εξαγωγές, τα σιδεράκια ή τους καθαρισμούς ενώ φορούσα σιδεράκια?

Έχω κάτσει γύρω στο δίωρο σε οδοντιατρική καρέκλα με τη γιατρό από πάνω να προσπαθεί να μου βγάλει ένα φρονιμίτη έχοντας χρησιμοποιήσει 2 ενέσεις και όλων των ειδών τις τανάλιες. Όταν όμως μετά από τόνους ιδρώτα και αγκομαχητών τα καταφέραμε (η προσπάθεια ήταν ομαδική), η ικανοποίηση ήταν τεράστια! Πάνε πια οι παλιές καλές ημέρες! Τώρα μόνο κανένα σφραγισματάκι και έξω απ΄την πόρτα!!

16 comments:

Blogaki said...

Είσαι άρρωστη...δεν εξηγείται αλλιώς! Εγώ ούτε γράμμα δεν στέλνω στον οδοντίατρο..

Starry Night said...

Έλα, είναι καλοί άνθρωποι οι οδοντίατροι καταβάθος!

Marina said...

Ο οδοντίατρος έχει τη μορφή του κακού λύκου. Χωρίς αυτόν δεν υπάρχουν παραμύθια, ευτυχώς όμως όλο και κάποιος θα του χώσει και καμμία!

Η τρώς πολλά γλυκά και δεν έχεις καλά δόντια ή ο οδοντίατρος είναι γνωστός σου. Δεν εξηγείται τέτοια αγάπη

Anonymous said...

εγω εχασα σφραγισμα μερικες εβδομαδες μετα τρωγοντας καραμέλα με γευση σοκολατας και απο τότε
( παει ενας χρονος τωρα ακομα δεν το αντικατεστησα το αναθεματισμενο) αληθεια γιατι οι φρονιμιτες μας ταλαιπωρουν τοσο στις εξαγωγες ? και αργουν να κλεισουν και οι πληγες?

Θεριό Ανήμερο said...

Κι εγώ το έχω πάθει αυτό, αλλά εγώ είμαι φυσιολογικός άνθρωπος. Τον φοβάμαι τον οδοντίατρο (εκτός αν συμπέσει να είναι και τεκνό ταυτοχρόνως).

An-Lu said...

Κάτι δεν πάει καλά με τα δοντάκια σου!
Κι εγώ εβγαλα τους φρονιμήτες και ήμουν σα να είχα μαγουλάδες επί μία εβδομάδα! Κατά τα άλλα, ένα καθαρισμό κάθε δύο χρόνια κι ε΄ξω από την πόρτα...

Ξέρω-ξέρω!αν ήταν όλοι σαν κι εμένα, δεν θα υπήρχαν οδοντίατροι!

xalara said...

κι εγώ είχα σιδεράκια και μάλιστα πριν μερικά χρόνια, δηλαδή πολύ αργά... όμως από τότε έχω συνηθίσει τους οδοντίατρους και δε φοβάμαι πια καθόλου :)

Georgia said...

Πρέπει να σου συστήσω την καλή μου φίλη τη Μ, η οποία έχωσε μπουνιά σε οδοντίατρο της Καρδίτσας επειδή την πόνεσε η ένεση! Ακόμα χτυπιέται ότι: "Αντανακλαστικά μου βγήκε ρε παιδιά, δεν το κατάλαβα!!" Ο οδοντίατρος πάλι βάζω στοίχημα ότι ακόμα τη θυμάται!! Καλό Μήνα!

perssefoni said...

αφού δεν μασάς...οκ!(κυριολεκτικά κ μεταφορικά!!χα!)άσε εγώ μασάω απίστευτα με τους οδοντίατρους...αφού μια φορά που πάλευε με ένα σφράγισμα η οδοντο-γιατρέσσα μου της δάγκωσα το δάχτυλο...(κατά λάθος)φιλιά!

Ναταλία said...

Ωχ.....κάτι δεν πάει καλά με μένα τότε....

Όταν πρόκειται για δόντι...στέλνω τη φωτογραφία μου στον οδοντίατρο!

tassoula said...

Αυτό με τα σιδεράκια πονάει.Απο τότε έχω δολοφονικά ενστικτα για τους οδοντίατρους!!Καλό μήνα και καλώς σε βρήκα!!

Anonymous said...

είσαι πολύ μα πολύ τυχερή!
Εγώ παλιά φοβόμουν απίστευτα τους οδοντιάτρους... κάποια στιγμή άρχισα να πηγαίνω σ' έναν κούκλο οδοντίατρο και άρχισα να συνηθίζω κάπως στην ιδέα. Ε, λοιπόν στην δεύτερη επίσκεψη, και απολύτως αντανακλαστικά -πλιζ πιστέψτε με- την ώρα της ένεσης του έπιασα το πόδι!!!! (ευτυχώς όχι κάτι άλλο!!!!!!!!)

kotosalata said...

@ blogaki
ορίστε μας! εγώ φταίω που είμαι γενναία??? ;)
@ starry night
με ειρωνεύεσαι ή είναι η ιδέα μου? ;))
@ marina
του την έχωσε η φίλη της Georgias! Για να μην πω για το δάγκωμα της perssefonis!!!
@ anonymous
ντροπή καλέ!!να πας να το φτιάξεις τώρα!
@ θεριό
στην περίπτωση αυτή κινδυνεύεις να καταστρέψεις και τα καλά σου δόντια μόνο και μόνο για να τον βλέπεις!
@ an-lu
βρε συ και τον καθαρισμό φοβάσαι?? Είπαμε αλλά όχι και έτσι!
@ χαλαρά
ορίστε κορίτσι!!! Φτού σου κοπέλα μου!!!
@ georgia
για κάτι τέτοια οι οδοντίατροι θα πρέπει να παίρνουν επιπλέον ένσημα!
@ από αύριο θα μασάω super! πάμε για κανα μπριζολάκι? φιλάκια!
@ natalia
είναι κι αυτό ένα πρώτο βήμα ;)
@ tassoula
τι φταίνε οι οδοντίατροι? Θάνατος στους ορθοδοντικούς!! Καλό μήνα!

kotosalata said...

@ anonymous
αυτά είναι!!! για περάστε μου το τηλεφωνάκι παρακαλώ!!

pietà said...

Κι εγώ μαζί σου!
Τους τελευταίους μήνες έχω αποκτήσει επαφές τρίτου τύπου με την οδοντίατρο, μόνο κάρτα τα Χριστούγεννα δεν της έστειλα... Το μόνο που με ενοχλεί πραγματικά με τους οδοντιάτρους (ναι, υπάρχει κάτι) είναι η σούμα που σου βγάζουν στο τέλος.... Αυτόν τον πόνο δεν τον πιάνει ένεση!!!

kotosalata said...

@ pieta
σ'αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Χτες για ένα σφραγισματάκι και 20 λεπτά στην καρέκλα τσίμπησε 40 έουρος χωρίς απόδειξη φυσικά!