Wednesday, March 07, 2007

Και οι εφτά ήταν υπέροχες!

Μετά από πρόσκληση της Julia πάμε για νέο γύρο αποκαλύψεων! Οι 7 λοιπόν αγαπημένες μου ταινίες είναι (με τυχαία σειρά) οι:




Se7en







Annie Hall (ελληνικός τίτλος "Νευρικός Εραστής")







Before Sunrise







Dial M for Murder (ελληνικός τίτλος "Τηλεφωνήσατε ασφάλεια αμέσου δράσεως")






The Usual Suspects







The silence of the lambs (Με πολύ καλό precuel το Manhunter)






Chicago





Βέβαια η λίστα δεν τελειώνει εδώ αλλά νομίζω το δείγμα είναι ιδιαιτέρως ενδεικτικό. Δώσε μου μυστήριο, εγκλήματα και μπερδέματα και την ψυχή μου πάρε!

Και επειδή αγαπητοί μου αναγνώστες δεν είστε και πολλοί, προσκαλώ όποιον αφήσει σχόλιο να πάρει με τη σειρά του το μπαλάκι και να γράψει τις 7 αγαπημένες του ταινίες.
Ευχαριστώ πολύ!!!

8 comments:

Anonymous said...

Ωραία, καλά τα πας με τις ταινίες!
Τωρα γράψε και τα 7 αγαπημένα βιβλία.. :-)

jul said...

Ρε γμτ, αυτό τον "Νευρικό έραστή" έχουμε κάτσει να τον δουμε τοσες φορες και πάντα με πιανει βαρεμαρααααααααααα....γμτ....

Blogaki said...

Μυστήριος τύπος η κοτοσαλάτα...
Μούμπλε!! :)

xalara said...

πολύ συχνά σκέφτομαι ποιός σκέφτεται τις μεταφράσεις των τίτλων για τις ξένες ταινίες...
Εμένα μια από τις ποι ωραίες ταινίες (ξένες για μένα) ήτανε η Πολίτικη κουζίνα :)
χαιρετίσματα

Aurelia Aurita said...

Annie Hall και Before sunrise τέλειες-έκαστη στο είδος της βέβαια...
Πού να ξεχωρίσει κάποιος μόνο 7 πουλάκι μου;Δύσκολο!Με τα χίλια ζόρια διάλεξα αυτές που έχω στο προφίλ μου;)
Πάντως η τελευταία που ευχαριστήθηκα στο σινεμά ήταν το Paris,je t'aime

UrbanTulip said...

έχεις απίστευτη γκάμα αγαπητή κοτοσαλάτα! Ή που είσαι πληθωρική προσωπικότητα ή απλά σχιζοφρενής!

tassoula said...

Ωραίες ταινίες.Για να συνεχίσει αυτό (ναι μου αρέσουν οι τανίες)πάω στο μπλόγκ μου να δεχτώ την ευγενική πρόσκληση σε όλους μας.Καλό βράδυ.

Anonymous said...

προσωπικά θα συμφωνήσω με το se7en και την "σιωπή των αμνών" και αυτό γιατί δεν έχω δει τα υπόλοιπα.Αλλά αυτές οι 2 μου άρεσαν-και είναι αγαπημένες μου.