Monday, January 29, 2007

Την εβδομάδα που μας πέρασε...

...πήγα να δω ένα διαμέρισμα σκέτη απογοήτευση (Δευτέρα)

...έκλεισε το blog του ο Gelial :( (Τρίτη)

...ανακάλυψα οτι το χαριτωμένο (και κυρίως οικονομικότατο) κινητούλι που θέλω δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα ΟΤΕ του νομού αττικής και περιχώρων (Τετάρτη)

... κάτι θα έκανα αλλά τώρα δεν το θυμάμαι (Πέμπτη)

...έβαψα και κούρεψα το μαλλί (έπεσε λίγο η αφάνα στις άκρες...)(Παρασκευή)


...πήγαμε εκδρομούλα στο Ναύπλιο - από κει είναι και οι φωτογραφίες (Σάββατο)

...παίζαμε trivial επί 5 συνεχόμενες ώρες και νικητή δε βγάλαμε. Θριάμβευσε η ασχετοσύνη μας για άλλη μια φορά (Κυριακή)

Χαρακτηριστικό στιγμιότυπο:





- (Φίλη Νο1)Που βρίσκεται το νησί είμαι-μια-κουκίδα-στο-χάρτη?
- (Φίλη Νο2) Αχ, ξέρω, το είχα δει στο "Μένουμε Ελλάδα"!!!
- (Εγώ με ενθουσιασμό!) Πρέπει να είναι κοντά στη μαύρη θάλλασα!!!

..........................................................................

Το μαγαζί αποκάτω δεν το επισκεφτήκαμε αλλά την επόμενη φορά οποσδήποτε γιατί μας έφαγε η περιέργεια.






Φάγαμε κάτι τεράστια γλυκά (το δικό μου είναι αυτό από αριστερά...)




Συμπέρασμα: Όταν πλησιάζει Σαββατοκύριακο όλα φτιάχνουν. Πώς περνάει τώρα άλλη μια βδομάδα??? Ε????

13 comments:

Starry Night said...

Αυτό λέω και εγώ...Δευτέρα πάλι σήμερα και πάλι από την αρχή!

Blogaki said...

Κακό πράγμα οι Δευτέρες...
Και που΄σαι! Στο επόμενο meeting θέλουμε να είσαι κι εσύ μαζί! Που μένεις αλήθεια;

pietà said...

Αυτό με την γεωγραφικού περιεχομένου ερώτηση πολύ με πλήγωσε... Είμαι σίγουρη ότι έχω κάνει πολύ χειρότερα σχόλια τελικά.

kotosalata said...

@ starry night
άστα, το μόνο που παρηγορεί είναι ότι σχολάω σε μια ωρίτσα!
@ blogaki
Προς το παρόν Καλλιθέα αλλά ευελπιστώ να μετακομίσω συντόμως. Άμα με θέλετε βρε να έρθω ;)
@ pieta
καλά έχουμε κάνει και πιο τραγικά λάθη ... μην αγχώνεσαι!

stefy said...

Καλή βδομάδα!! Θέλω και εγώ να πάω στο Ναύπλιοοοοοοοο.....

Σπιτόγατος said...

Μέχρι την Τετάρτη με την σκέψη στο Σαββατοκύριακο που πέρασε. Από την Πέμπτη με σχέδια για το επόμενο...;)

jul said...

Καλα γίνεται να κανουμε συναντηση χωρίς λίγη κοτοσαλάτα?? τσ τσ τσ...Αχχχ...την επομενη φορά ομως!!
Αυτο το ρημαδο ΣΚ δεν γινεται να διαρκει περισσότερο????????
Αμαν πια!!!

kotosalata said...

@ stefy
καλή βδομάδα και σε σένα!
@ σπιτόγατος
μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι ;)
@ julia
έλα ντε!!

Georgia said...

Με γεια το μαλλί kotosalataki! Θέλω κι εγώ Ναύπλιοοοοοοο............ :)

Fraoula said...

LOL! Kala ola ta lefta h ataka sou gia th Mavrh 8alassa (mh masas, egw exw eksakontisei polu megaluteres!).

kotosalata said...

@ Georgia
Thanks μικρή!
@ fraoula
καλά άμα γράφαμε τις βλακείες που πετάμε στο trivial θα'χαμε βγάλει βιβλίο ;)

Anonymous said...

Ωραία η εκδρομή σου , αλλα τις φωτο με τα πιάτα γλυκών τι τις ηθελες κοπέλα μου και μας ανοιξες την όρεξη?

kotosalata said...

@ anonymous
τα κατάφερα ε?? ;)