Wednesday, January 10, 2007

Οι περιπέτειες του γκαντέμη συνεχίζονται...

Αυτό ήταν! Το 2007 είναι για μένα το έτος της γκαντεμιάς. Τι μου έλεγε το ωροσκόπιό μου ότι φέτος θα είναι σούπερ ερωτική χρονιά με ενδιαφέρουσες εξελίξεις στα επαγγελματικά? Μούφα κυρίες και κύριοι! Μετά την πλημμύρα της περασμένης βδομάδας έσκασε και η χτεσινή αναποδιά για να’ χω να πορεύομαι. Να μη βαριέμαι βρε αδερφέ!

Τι κι αν η μέρα ξεκίνησε χαρούμενα λόγω γενεθλίων? Το σύμπαν άλλα μου μαγείρευε. Τι κι αν μου κάνανε σουρπρίζ οι συνάδελφοι στο γραφείο με τούρτες και το κλασικό τραγουδάκι? Λετε να φταιει που δεν πρόλαβα να κάνω ευχή όταν έσβηνα τα κεράκια?

Σημ. Στη μία τούρτα εν τω μεταξύ είχαν βάλει τους αριθμούς 2 και 5 και στην άλλη ένα 9 μόνο του. Ήταν μια αποτυχημένη προσπάθεια να βάλουν το 2 και το 9 μαζί για να με παρουσιάσουν γριά αλλά το γλίτωσα!

Κατά το μεσημεράκι λοιπόν αρχίζει το τελευταίας τεχνολογίας υπερσύγχρονο κινητό μου να κάνει κάτι νούμερα. Η οθόνη γινότανε λευκή όποτε ήθελε μέχρι που στο τέλος άσπρισε για τα καλά και παρότι το κινητό λειτουργούσε κανονικά, εγώ δεν έβλεπα το μενού για να το χρησιμοποιήσω! Μιλάμε για την αποθέωση, να μην μπορώ να διαβάσω μηνύματα, να μην μπορώ να πάρω τηλέφωνα που δεν ήξερα απέξω και φυσικά απάνταγα στις κλήσεις χωρίς να βλέπω ποιος καλεί!


Μετά από επίσκεψη σε 3 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας έκανα μια εκτύπωση του τηλεφωνικού μου καταλόγου που είχα περασμένο στη συσκευή, έβαλα τη σιμ μου σε ένα παλιό δανεικό τηλέφωνο και άφησα το κινητό μου για αλλαγή οθόνης και κόστος 60 έουρος. Μέχρι την Παρασκευή που θα το πάρω πίσω, θα αισθάνομαι λίγο κουλά αλλά θα το ξεπεράσω. Τα χτεσινοβραδινά κρασάκια ομολογώ ότι με βοήθησαν αρκετά!

Στην υγειά μου, και του χρόνου χωρίς αναποδιές!!

6 comments:

Blogaki said...

Επ! Τι ψυχολογία είναι αυτή;;
Το χαλασμένο κινητό είναι καλά νέα βρε! Επιτέλους μπορεί να ησυχάσει το κεφάλι σου!!!
Εγώ του κάνω τα πάνδεινα μπας και χαλάσει αλλά τίποτα το σκασμένο!!

Θεριό Ανήμερο said...

Χρόνια άπειρααααααααααααα!

Georgia said...

Φέτος δε θα αφήσουμε καμία μα καμία αναποδιά να μας χαλάσει τη διάθεση!!Πες το κι εσύ μαζί μου!! "Φέτος δε θα αφήσουμε καμία........" Έτσι μπράβο! 3 φορές πριν από κάθε γεύμα και 5 φορές με κάθε ποτηράκι κρασί! Φιλάκια! ;)

stefy said...

Χρόνια σου πολλά βρε, και ότι επιθυμείς. Είπαμε, ο υπόλοιπος χρόνος θα πάει καλύτερα. Σίγουρααααα όμωςςςςς!!

YO!Reeka's said...

καταρχήν χρόνια πολλά για τις προάλλες! επίσης, μη σκας με μικροπράγματα. εγω εδωσα 450 έουρος σέρβις στο αυτοκίνητο (αουτς!)

jul said...

Καλε γιατι δεν έπαιρνες καινούριο κινητό...εκτος και αν ειναι ολοκαινουριο......
Παντως με τον καιρό ανακαλύπτω ότι υπάρχουν πιο γκαντέμιδες από εμένα.....Τι ευτυχία:):)