Monday, November 27, 2006

Ήντα που κάμνεις κόρη???

Μετά από σχετικό Post του αγαπητού Gelial, παραθέτω αποσπάσματα e-mail, SMS και λοιπών εκφράσεων της φιλενάδος μου της κυπραίας. Εκτός από την τοπική διάλεκτο έχει ένα μοναδικό τρόπο έκφρασης που μου φτιάχνει τρελά τη διάθεση!

Την πρώτη φορά που θα πήγαινα στο εξωτικό Qatar για δουλειά.

- Καλημέρα μωρό τι να πω όντως σαν όρθιο τσουτσούνι (αν μελετήσετε στο χάρτη το σχήμα της χώρας..!) είναι μα που θα σε πάρουν ρε χαζοβιόλα μου....κανένα αραπάκι μην βρεις και μας φέρεις γιατί θα σε σκοτώσω.....
Για 2 βδομάδες;;;;Δεν μιλάς σοβαρά αρκετές μέρες είναι. Τα έξοδα από την εταιρεία είναι? Θα είναι και κανείς άλλος μαζί σου? Πω πω τι απόφαση και αύτη......Τώρα που είδα την χώρα κατατρομάκτικα.

- Πιστεύω θα σου αρέσει ως δουλεία αλλά ο τόπος όχι από ότι είδα στο internet πολλή μαυρίλα ρε γαμώτο με τις μαντίλες τους.

Γενικά

- Μα πως και θα κατέβεις χαζοβιόλα μου καταστήματα σήμερα τι ώρα σχολάνεις; Προλάμβαίνεις; Εγώ ρε μωρό άσε πέρασα ένα άσχημο Σαββατοκύριακο, είμαι άρρωστη πονώ τον λαιμό μου.

- Τι έγινε αρχίσανε εκεί τα ξεπουλήματα?

- Ρε μωρό από την προηγούμενη φορά που συζητούσαμε αυτό με τα σπίτια, σκέφτηκα να σε ρωτήσω - δεν σου συμφέρει ρε μωρό να αγοράσεις ένα διαμέρισμα και να δίνεις σε χρέος - αυτά που δίνεις για ενοίκιο; Είναι κρίμα πάντως τα λεφτά να πηγαίνουν του κώλου; Τι λες;

- Καλημερούδια μωρό, τι κάνεις; Ξεχάστηκα εντελώς να σε ρωτήσω για τον καιρό εκεί. Για πες μου τι κατάσταση επικρατεί κάνει κρύο; Τι πρέπει να κουβαλήσω; Έχουν αρχίσει να σας ανοίγουν τις θερμάνσεις;

SMS (όταν ήρθε πρόσφατα Αθήνα για λίγες μέρες)

- Μωρό θα βρεθούμε μετά γιατί τώρα θα πάω στον ξάδερφο μου να του πάρω τα φαγητά του.


Φυσικά με φωνάζει κόρη, μωρούι, πουλούι και συνεχώς απειλεί ότι θα μου τραβήξει τις βουκούες μου. (δηλαδή τα μαγουλάκια μου!)

Και η all time classic ΑΤΑΚΑ

- Που ποδά ή που ποτσί? (από δω ή από κει?)


Φιλούθκια χαζοβιόλα μου!!!!

9 comments:

An-Lu said...

Εν πολλά ωραία τούτα!

snikolas said...

Στη σχολή είχα έναν φίλο Κύπριο, αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι τίποτα από όλα αυτά που μας έλεγε και μας μάθαινε! :)

Anonymous said...

Μόνο σε μένα δεν αρέσουν τα Κυπριακά;;;
Μ'αρέσουν τα βλάχικα όμως..με τα λλλι και με τα νννι τους, πολύ τους φχαριστιέμαι!
Μετράει;;;

Anonymous said...

ελα ρε κορη!!
ετσι ε????
χρησιμοποιείς τη φίλη μας για να γεμίσεις το blog σου?
Όχι που δε θα σε έβρισκα....

kotosalata said...

@ an-lu
και πού να την ακούσεις κιόλας! Δίνει ρέστα!
@ snikolas
κακώς! Τώρα θα ήξερες και μια ξένη γλώσσα! Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνουν ;)
@ blogaki
εμένα πάλι τα λλλι και νιιι τις περισσότερες φορές με ενοχλούν παρότι είμαι καταυλακιώτισσα! Ο καθένας με τα γούστα του!;))
@ anonymous
Με την έγγραφη άδειά της το ανέβασα το post! Αμέ!!!

nahames nakanamoko said...

αααχχχχχ εθύμισές μου τα θκιο χρονια που είχα χαρισει την καρκιά μου στην πκιο ομορφην τζιαι γλυτζιάν κυπραίαν...

τζιαι ετουτη ελάλουν με αθκιασερο τζιαι πουστοκαλαμαρά,γιατί ενευρίαζε τζιαι έδιά της την πα στα τσέρατα ούλην την ώραν,μα εγώ αγαπούσα την,την πελλή,τζιαι επηγαινα κρυφά τζιαι θωρούσα την στο παράθυρόν της πα στην Εγνατίαν να θκιαβάζει μεσ στην νύχταν...

Γιαβρί μου λείπεις μου ρε ξέρεις το....;

Trilian said...

Λοιπόν ανέκδοτο (ας μην με παρεξηγήσουν οι Κύπριοι βλογερς λέω και Κρητικά που είναι η δική μου πατρίδα επίσης!)
«-Πώς λέγεται ο Νέος Κύπριος Δήμαρχος στο Χαιδάρι;
- Δάσος Χαϊδαρίου » χιχι παλιό αλλά καλό!

Anonymous said...

Εγώ πάλι όταν ακούω Κύπριους να μιλάνε μεταξύ τους δεν καταλαβαίνω τίποτα.

kotosalata said...

@ mr nakanamoko
αθκιασερο δεν ξέρω τι σημαίνει, ο πουστοκαλαμαράς όμως έχω την εντύπωση ότι είναι favorite κυπριακήν προσφώνηση!
@ trillian
καλό! Εγώ δεν το έχω ξανακούσει!
@ stefy
δεν είναι δύσκολο, με υπομονή και επιμονή θα τα καταφέρεις ;)