Tuesday, July 11, 2006

Ο Δρακουμέλ εν δράσει...

Την περασμένη εβδομάδα και καθώς διανύουμε περίοδο διακοπών αναγκάστηκα (δια της μεθόδου χωσέ) να μεταφερθώ στη γραμματεία της διευθύνσεως (ευτυχώς μόνο για μια μέρα) αφού θα έλλειπε η μια εκ των δυο γραμματέων. Πήρα και εγώ όλους τους φακέλους μου, σέταρα το PC για να βλέπω τα e-mail μου, βολεύτηκα στην καρέκλα και στρώθηκα στη δουλίτσα μου. Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που σε κάποια φάση χτυπάει το τηλέφωνο. Ο αριθμός δε μου λεει κάτι αλλά έχω ένα κακό προαίσθημα. Και δεν έκανα λάθος!
Γυναικεία ύποπτη φωνή: Καλημέρα σας!
- Καλημέρα,
- Τηλεφωνώ από το γραφείο του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη (ακόμα και τώρα που γράφω αυτό το όνομα κοιτάω γύρω μου μη μου πέσει τίποτα στο κεφάλι). Ο κ. Μητσοτάκης θα ήθελε να μιλήσει με τον κ. Χ (όπου Χ ο διευθυντής μας).
- Ιιιι!!! (αλλά Ζουμπουλία αλλά πιο πνιχτό μην καρφωθούμε κιόλας -είμαι σίγουρη ότι το άκουσε!) ενώ παράλληλα κολλάω μαζί με την καρέκλα στον τοίχο πίσω μου.
Το υπόλοιπο της συνομιλίας δεν το θυμάμαι και ούτε έχει σημασία.
Γιατί τώρα ξέρω ότι κάτι κακό θα μου συμβεί σύντομα. Πες με προληπτική αλλά το συγκεκριμένο πρόσωπο είναι αποδεδειγμένα γρουσούζης και θα σας παραθέσω παραδείγματα στο τέλος.
Περνάνε μερικές ώρες ακόμα και έχω ξεχάσει το τηλεφώνημα ώσπου κοιτάζω τυχαία την δεξιά μου παλάμη η οποία έχει καλυφθεί σχεδόν εξ'ολοκλήρου από κατακόκκινο μελάνι. Το παντελόνι μου το ίδιο. Και φυσικά φαντάζομαι ότι και το πρόσωπό μου δεν την έχει γλιτώσει. Μάγουλο και πηγούνι έχουν και αυτά κόκκινες στάμπες. Από μακριά μοιάζω σαν να είμαι καλυμμένη με αίματα! Ο Γκαντέμης ξαναχτυπά!!
Η απορία μου βέβαια είναι πώς γέμισα κόκκινο μελάνι αφού από το πρωί κρατάω μόνο ένα πράσινο στυλό!
Πολύ αργότερα ανακάλυψα ότι το εξωτερικό κάτω μέρος του πράσινου στυλό έχει κόκκινο μελάνι (από σπασμένο στυλό στη μολυβοθήκη...)

Και τώρα τα ντοκουμέντα:
Επειδή η εταιρία μου έχει αναλάβει κάποιο έργο του ιδρύματος του πατέρα ακατονόμαστου, πολλοί συνάδελφοι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο όνομα καθημερινά. Μετά τα παρακάτω περιστατικά περιοριζόμαστε όλοι στα αρχικά του έργου ή στον προσφιλή χαρακτηρισμό «ο Γκαντέμης».
Υπολογιστές έχουν «σκάσει», οθόνες έχουν καεί, μοτοσικλέτα συναδέλφου εκλάπη έξω από το ίδρυμα του Γκαντέμη όσο αυτός ήταν μέσα για δουλειά ενώ 3 θάνατοι στενών συγγενών 3 συναδέλφων σημειώθηκαν όσο αυτοί ασχολούνταν αποκλειστικά με το συγκεκριμένο έργο.
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!!!

No comments: