Monday, July 03, 2006

Βιβλιοπροτάσεις


Το κλασικό "Εν ψυχρώ" του Καπότε. Βρισκόταν πάντα στη λίστα με τα βιβλία που ήθελα οποσδήποτε να διαβάσω. Με αφορμή το φετινό (υπέροχο) "Capote" βρήκα την paperback έκδοση της Penguin την οποία διαβάζω στη διαδρομή σπίτι-γραφείο-σπίτι εναλλάξ με το διπλανό βιβλίο.

Τώρα θα μου πείτε πως τα συνδυάζω αυτά τα δύο! Άβυσσος η ψυχή ...
"The Devil wears Prada" της Lauren Weisberger το οποίο και περιμένω πως και πως να το δω στο σινεμά (δεν μπορεί να είναι και εντελώς πατάτα, αφού πρωταγωνιστεί η Meryl Streep!)

2 comments:

enteka said...

γεια (και με γεια)!
κι εγώ το εν ψυχρώ διαβάζω αυτή τη στιγμή, και αν και πίστευα ότι λόγω θέματος θα ήταν βαρετό είναι πάαααρα πολύ ενδιαφέρον.
[κι εγώ περιμένω πώς και πώς το devil wears prada, την ταινία, πολύ μ' αρέσουν κάτι τέτοιες αμερικανιές - και πόσο μάλλον που αναμένεται και τελείως bitchy]

:)

kotosalata said...

Γεια σου και σένα!
Σ'ευχαριστώ πάααααρα πολύ, είσαι όπως βλέπεις το πρώτο μου comment!!
Και ευχαριστώ για τις υπέροχες λίστες σου, (είναι και μένα η λατρεία μου - μια λίστα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα...)