Tuesday, July 17, 2007

So you think you can dance?

Το σάββατο που μας πέρασε κατέβηκα στην πατρίδα με αφορμή το
διεθνές Φεστιβάλ Χορού. Παρακολούθησα την παράσταση Spiegel σε χορογραφία Wim Vandekeybus στο Κάστρο στην προνομιακή θέση έμπροσθεν του δέντρου (όποιος έχει πάει ξέρει). Ας είναι καλά η μανούλα μου που έβγαλε νωρίς τα εισιτήρια. Στο φεστιβάλ φροντίζω να πηγαίνω κάθε καλοκαίρι και έχω δει αρκέτες παραστάσεις, στην πλειοψηφία τους εξαιρετικές. Πρώτη φορά όμως μου έτυχε να βρεθώ ανάμεσα σε ένα απίστευτο κοινό, που για μιάμιση ώρα χωρίς διάλειμμα, παρακολουθούσε την παράσταση χωρίς ανάσα! Δεν ακούστηκε ούτε ένας βήχας, ούτε ένα σχόλιο, ούτε μια κίνηση. Ακόμα και στις σκηνές που τα σώματα ήταν εντελώς γυμνά, δεν υπήρξε καμία αντίδραση. Τέτοια αφοσίωση πρώτη φορά είδα. Φυσικά η παράσταση ήταν έτσι φροντισμένη που δεν άφηνε το μυαλό σου να ξεστρατίσει ούτε δευτερόλεπτο, η ομάδα των χορευτών ήταν απλά απίστευτη, αλλά όπως και να έχει πρέπει να παραδεχτώ πως και οι θεατές το εκτίμησαν χωρίς αμφιβολία. Φάνηκε άλλωστε και από το παρατεταμένο χειροκρότημα στο φινάλε.


Ας αφήσω το φεστιβάλ τώρα για να δώσω τα συγχαρητήριά μου στους σερβιτόρους στην παραλία του ξενοδοχείου Φιλοξένια (ίσως "φταίει" η νέα διεύθυνση) που είναι εξαιρετικά ευγενείς, φιλικοί, γρήγοροι και με χιούμορ! Σου φτιάχνουν τη διάθεση και αποτελούν μια ευχάριστη εξαίρεση στον κανόνα.

Α, το φεστιβάλ τρέχει ακόμα, προλαβαίνετε αν θέλετε να κατεβείτε...

UPDATE Με αφορμή το χορό μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτό το - δεν έχω λόγια να το περιγράψω - βιντεάκι από ελληνικό στρατόπεδο. Και μετά μου λες για τη Shakira και τη Beyonce!

1 comment:

Anonymous said...

Τι ωραία που τα μέρη σου φιλοξενούν αυτό το φεστιβάλ!Μουγγό το κοινό ε;Απίστευτο!Μακάρι να σημαίνει αυτό πως η πλειοψηφία των Ελλήνων αποκτά επίπεδο(αν και τείνω να πιστέψω πως το κοινό των φεστιβάλ που γίνονται πολλά χρόνια,είναι πλέον συνειδητοποιημένο..)