Monday, July 23, 2007

Έλεος πια!!!!

Πρώτα από όλα θέλω να γκρινιάξω για τη ζέστη. Μιλάμε δεν την παλεύω άλλο! Θα λιώσω! Το σαβ/κο έκανα 10 ντους με τον ιδρώτα μου! Για να μη πω που έπεσα σε νάρκη χτες όλο το απόγευμα. Ήμανε σε κώμα λέμε. Σήμερα το πρωί κοιμώμανε μέχρι τις 8 σαν τη γαιδάρα! Που 8 θα έπρεπε να είμαι στα μισά της διαδρομής για το γραφείο ας πούμε! Ο μεγάλος ύπνος ένα πράμα!

Ας πούμε οτι τη ζέστη την ξεπερνάς με το που μπαίνεις στο φανταστικό σου γραφείο (κλιματιστικά παντού! ω ναι!). Πας να μπεις στο youtube και με δεος ανακαλύπτεις ότι η αγαπητή σου εταιρία έχει κόψει την πρόσβαση! Και μάλιστα έχει γράψει και 3 παραγράφους δικαιολογίες! Γιατί καλοί μου άνθρωποι? Εεεεεε? Που να σας καούν όλα τα κλιματιστικά και να μην έρχεται και ο μάστορας!!!!

Επειδή όμως ο καλός ο λουφαδόρος ξέρει και τρόπους να χαζέυει στο ιντερνέτ πάρτε αυτό το κολληματικό παιχνιδάκι να γουστάρετε!

10 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν θελω τετοια!!!Συμβαινουν αυτα!!!

snikolas said...

Άσε… και εμάς μας τα έχουν ζαλίσει με το που μπαίνουμε και τι κάνουμε. Ευτυχώς (η δυστυχώς) δεν περνάω και πολύ ώρα στο γραφείο οπότε και σερφάρω στο σπίτι μου.

jul said...

Πωωπωπωπωπωπωπωπ
καλά το παιχνίδι γαμάει!!!!!(μα τι λεξεις χρησιμοποιώ) κολλημα σε λεεεεεεεω

Anonymous said...

Λοιπον το ψαχνω λίγο και θα σου πω κολπο να μπαίνεις στο γιουτούμπ απο τη δουλειά......
(μεσω mud yahoo)

jul said...

ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ 189493 (στο stage 7) ξερεις πως σκατα θα το περασω το μπου***λο

kotosalata said...

@ πρεζα tv
...και στις καλύτερες οικογένειες...
@ snikolas
αχχχχ, εγκο ντεν εκο ιντερνετ στο σπιτι καρντια μου!!!!
@ jul
το λεξιλόγιο αυτό επιβάλεται ντάρλιν ;))
@ germanos
είσαι θεός ήλιος καλοκαιρινός! Αναμένω λεπτομέρειες!!
@ jul
δεν θέλω αστεράκια, εδώ μέσα δεν υπάρχει λογοκρισία λέμε! Άσε δεν έχω προλάβει να φτάσω εκεί ακόμα, στο προηγούμενο stage είμαι.

jul said...

....μπουρδέλο ήθελα να γράψω...
Οχι τιποτα αλλο αλλα βλέπω να φτιάχνεσαι με το βρωμόστομά μου!!!(βρωμοπληκτρολόγιο!!!)

[Germanos] said...

Βρηκα μια λυση για σενα που δεν ξερω αν θα δουλέψει, αλλα δεν μπορω να στην γραψω σε κομμεντ
(βαλε mail στο προφιλ να σου πω ιδιαιτερως)

Σε πολλες μεγαλες εταιρειες εχουν κοψει το γιουτουμπ για λογους προβληματων bandwidth

jul said...

Καλά εμάς για κάποιο καιρό μας το είχαν κόψει, πάλι ειναι ανοικτό.... Μας έκοψαν το yahoo chat...και την Παρασκευή ανακάλυψα πως μέσω του yahoomail μπορω να τσατάρω!!!!

Klearchos said...

Απίστευτο παιχνιδάκι... Κόλλησα άσχημα!!