Monday, June 11, 2007

Ταρίφα αγάπη μου!

Σήμερα το πρωί πήρα ένα ταξάκι για να πάω στο γραφείο. Και εκεί που σκεφτόμουν πόσο τυχερή είμαι που ο ταξιτζής ούτε μιλάει ούτε λαλάει, τουτέστιν δε με ενοχλεί και μπορώ να απολάυσω τη γνωστή 40λεπτη διαδρομή, μου πετάει την εξής ερώτηση:

- Μήπως έχεις δει το Ναυαγό?
- Ορίστε?
- Έχεις δει το Ναυαγό?
- Την ταινία με τον Τομ Χάνκς?
- Ναι, ναι!
- Όχι ολόκληρη, γιατί?
- Έχω την εντύπωση ότι έχει 2 διαφορετικά τέλος (έτσι το είπε, δεν το λέω εγώ)!
- Δεν ξέρω, δεν την έχω δει ολόκληρη ποτέ, αλλά νομίζω ότι σώζεται στο τέλος.
- Ζώζεται ,σώζεται!! Αλλά πρέπει να υπάρχουν 2 διαφορετικά τέλος (άντε πάλι!). Στο ένα αυτός γυρίζει και η κοπέλα του είναι με άλλον αλλά πάει μαζί του και μπλα μπλα μπλα.... ενώ στο άλλο πάει ένα δέμα μπλα μπλα μπλα ράντσο μπλα μπλα μπλα οδοντρογιατρός μπλα μπλα μπλα......μπλα μπλα μπλα μπλα........ μπλα μπλα.....
- Τι να σας πω!
- Αποκλείεται να κάνω λάθος. Υπάρχουν 2 τέλος!!!


Και φαινόταν τόσο φυσιολογικός....

Ένας άλλος τώρα που το σκέφτομαι μου είχε ζητήσει να του διαγράψω τις κλήσεις από τη μνήμη του κινητού του!!!

Ένας άλλος πάλι όταν έφτασα στον προορισμό μου, μου έγραψε το κινητό του στη κάρτα του και μου την έδωσε. Θα μου πεις γουάι νοτ, πελατεία έψαχνε ο άνθρωπος. Την κοιτάζω και γω και ανακαλύπτω ότι είναι διπλής όψεως. Στη μία μεριά είχε την επωνυμία του ΤΑΧΙ και στην άλλη που είχε γράψει το νουμερό του είχε την επωνυμία μιας εταιρίας ιδωτικών ντέτεκτιβ!!! (Η διαφίμηση έλεγε μάλιστα: Λύση στο πρόβλημά σας... Για να ανησυχούν άλλοι!!!)

Η καλύτερη όμως κάρτα ΤΑΧΙ είναι του ταξιτζή που είχα όταν ημουν στο Κατάρ. Την παραθέτω και εσείς βρείτε το λάθος!

5 comments:

pietà said...

Κάτι παίζει εκεί στο service, αλλά δεν φαίνεται καθόλου καλά....

Ζυγίνα said...

Α καλάααααα....αν ήξερε να μιλήσει, ταξιτζής θα γινόταν νομίζεις;
Η φωτό είναι σε πολύ χαμηλή ανάλυση οπότε δεν μπορώ να ξεχωρίσω τίποτα ;-)

[Germanos] said...

ελα ρε ! Πετυχες και συ τον ταριφα ντεντέκτιβ??

[Germanos] said...

απο οτι βλεπω η καρτα λεει serviece
αντι για service

Nobody said...

Στην Β Λυκείου είχαμε πάει 3μερη στην Πάτρα. Ένα βράδυ βγήκαμε για κλάμπινγ και μας πλησίασε ένας τύπος ο οποίος μας έδωσε την κάρτα του! Ζιγκολό Δημήτρης Σίφης!!