Wednesday, May 09, 2007

Άτιμε Προυστ!

Η Perssefoni μου ζήτησε να απαντήσω το παρακάτω ερωτηματολόγιο και εγω σαν καλό κοριτσάκι το έκανα. Θαυμάστε!

1. η απόλυτη ευτυχία για σας είναι?
Ακόμα δεν αρχίσαμε και πέσαμε στα δύσκολα? Να είμαι ήρεμη, χωρίς άγχος μάλλον.
2. τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί?
Το άτιμο το κινητό-ξυπνητήρι.
3. η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια?
Οτι γελάω συνέχεια είναι γνωστό αλλά η τελευταία κρίση που έπαθα ήταν χτες βράδυ με κάτι που διαβασα.
4. το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι?
Είμαι άνθρωπος της συνήθειας.
5. το βασικό ελάττωμά σας?
Ατολμία.
6. σε ποιά λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια?
Σε όσα διορθώνονται εύκολα.
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο?
Με καμία.
8. ποιοί είναι οι ήρωες σας σήμερα?
Η ανηψιά του Αστυνόμου Σαίνη.
9. το αγαπημένο σας ταξίδι?
Όλα όσα ήταν για διακοπές.
10. οι αγαπημένοι σας συγγραφείς?
Πείτε με ρηχή αλλά είναι η Αγκάθα Κρίστι.
11. ποιά αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα?
Αυτογνωσία.
12. ….και σε μία γυναίκα?
Αυτογνωσία.
13. ο αγαπημένος σας συνθέτης?
Ίσως ο Κραουνάκης, τα τραγούδια του πάντα κάτι μου κάνουν.
14. το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους?
Δεν μπορώ να σφυρίξω, κλαψ!
15. το βιβλίο που σας σημάδεψε?
Κανένα ακόμα.
16. η ταινία που σας σημάδεψε?
Μου άρεσε πολύ το Se7en.
17. ο αγαπημένος σας ζωγράφος?
Στο μυαλό μου έρχεται ο Μοντιλιάνι.
18. το αγαπημένο σας χρώμα?
Το πράσινο.
19. ποιά θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας?
Καλά τώρα, ποια να πρωτοθυμηθώ????
20. το αγαπημένο σας ποτό?
Το ντραμπούι.
21. για ποιό πράγμα μετανοιώνετε περισσότερο?
Για τίποτα.
22. τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’όλα?
Τις τερέζες. Μικρές και μεγάλες.
23. όταν δε γράφετε ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία?
Ο ύπνος.
24. ο μεγαλύτερος φόβος σας?
Η μοναξιά.
25. σε ποιά περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα?
Όταν δεν έχω άλλη επιλογή.
26. ποιό είναι το μότο σας?
Ωχ αδερφέ!! (Αστειεύομαι)
27. πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε?
Χωρίς πόνο και ξαφνικά.
28. εάν συνέβαινε να συναντήσετε το θεό τι θα θέλατε να σας πει?
Ένα ανέκδοτο.
29. σε ποιά πνευματική κατασταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό?
Της βαρεμάρας. Φαίνεται?

Η δικιά μου η πρόσκληση πάει στους 5-6 πιστούς μου αναγνώστες! Ήρθε η ώρα να πέσουν οι μάσκες!!!

5 comments:

Nobody said...

Πίνεις drambui?!!! Δεν είναι βαρύ?

JoaN said...

sokkk! ki egw skefthka na bale Agka8a Kristi kai Kraounakh... opws k ta peri gia ta synh8eias ... sok

jul said...

Καλά είσαι όλα τα λεφτα!!!!!
χαχαχα Εγω κοριτσάρα έχω ήδη προλάβει...χεχεχε

Blogaki said...

Αυτή η ανηψιά του Σαϊνη είναι όντως γαμώ τα παιδιά!!
Μας έχεις λείψει! Τέλειωνε καμιά ώρα!:))

Marina said...

Πλακα είχε το όλο θέμα με τις απαντήσεις.. Α και σχετικά με τις τερέζες, βρήκα αυτό http://yucky.discovery.com/flash/roaches/pg000099.html
όχι δεν έχει τίποτα τρομακτικό..
Σμούτς