Wednesday, October 10, 2007

Παιδί και νέοι γονείς...

Με πήρε χτες η μανούλα μου να μου πει ότι πήγε πρώτη μέρα γυμναστήριο (και πρώτη φορά!) και της άρεσε κιόλας. Πήρε φόρμες, αθλητικά παπουτσάκια adidas παρακαλώ και την κολλητή της αγκαζέ και όποιον πάρει ο χάρος! Περιττό βέβαια να πω ότι μου περιέγραψε όλα τα μηχανήματα από τα οποία πέρασε με τρελό ενθουσιασμό!

Από που της ξύπνησε αυτό τώρα δεν ξέρω, εγώ πάντως δεν έκανα τίποτα το δηλώνω. Δεν ξέρει κανείς πια πως να μεγαλώσει τους γονείς του.

Το καλοκαίρι πάλι που είδε ο μπαμπάκας μου το mp3 player μου, μου το έκλεβε όποτε έβρισκε την ευκαιρία και όταν έπρεπε να φύγω για Αθήνα ήθελε να του πάρω και αυτουνού ένα για την παραλία!!!

Από την άλλη βέβαια η σχέση του με την τεχνολογία είναι τρομαχτική. Τις προάλλες πήγε και πήρε καινούριο κινητό με ένα σωρό δυνατότητες (που εννοείται δεν τις χρειάζεται) και ανακαλύψαμε μετά από 2 μέρες χρήσης ότι είχε τραβήξει ένα κάρο φωτογραφίες εν αγνοία του (ε, κάτι θα πάτησα κατά λάθος, που να θυμάμαι τώρα). Το τι γέλιο έριξα όταν είδαμε τις φωτογραφίες στη μνήμη του κινητού...είχε βγάλει μεταξύ άλλων τον ουρανό, τα δέντρα, το πεζοδρόμιο, το κεφάλι του, τα πόδια του και τη μαμά μου στην προσπάθειά του να μάθει να παίρνει τηλέφωνο.

Τι να πω? ‘Η που αυτοί μικραίνουν ή που εγώ μεγαλώνω…

10 comments:

XPIΣTINA said...

Yπομονή και εγκαρτέρηση χρειάζεται. Που θα πάει, θα μεγαλώσουν…! :) Mια καλησπέρα εδώ…

[Germanos] said...

Λυπαμαι που το λεω αλλα εσυ που μεγαλωνεις οπως ολοι μας!

tassoula said...

Ο πατέρας μου μετά απο τόσα χρόνια αποφάσισε να πάρει κομπιούτερ και να γίνει ένα techno freak....Αβυσσος!Αυτό εχω να πώ!!

An-Lu said...

Είναι δύσκολο να ανατρέφεις γονείς στην εποχή μας ;-)

pietà said...

Μεγαλώνουμε για να ξαναμικρύνουμε όταν γίνουμε κι εμείς σαν τους γονείς σου....

Aurelia Aurita said...

Μια χαρά τους βρίσκω!Μάλλον φταίει πως οι νέοι είμαστε τόσο εγωιστές,που νομίζουμε πως η ζωή είναι μόνο για μας και πως οι γονείς μας είναι πολύ γέροι για οτιδήποτε..Κι όμως,τι κι αν μεγαλώνει το απ'έξω;το από μέσα παραμένει το ίδιο...

Stefanos said...

Γενικά υπάρχει ένας οργασμός τεχνομανίας απο γονείς. Ο πατέρας μου π.χ λόγω μιας φάσης στο δημοτικό συμβούλιο, έμαθε να χειρίζεται google earth, να φτιάχνει βίντεο και φωτογραφίες περιοχών και να κάνει παρουσιάσεις. Το "έμαθε" βεβαια είναι σχετικό, αλλά την παλεύει.
Αλλά με το κινητό του, ε ακομα ζορίζεται. (Η πρεσβυωπία δε βοηθάει στο να γράφεις μηνύματα :P)

jul said...

χαχαχα ολα τα λεφτά ο πατέρας!!!!!!

Μπα ο δικός μου ειναι πιο οκ με την τεχνολογία, η μανα μου ειναι στουρνος...

Άκης said...

Και εγώ νόμιζα ότι μόνο εγώ τα τραβάω αυτά!Μάλλον εμείς τα βλέπουμε περίεργα όλα αυτά.Εμείς είμασταν τυχεροί που είχαμε την άνεση και την πολυτέλεια να έχουμε όλα αυτά απο μικροί,ενώ αυτοί όχι..Λές να είναι απωθημένα?

Unknown said...

εμένα προσπαθούν να μου φτιάξουν το δωμάτιο.. τωρα βρήκαν.. τουλαχιστον στο baby-avenue.gr υπάρχουν αρκετά βρεφικά είδη αλλά και παιδικά.