Thursday, October 26, 2006

Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι...

Είναι Κυριακή απόγευμα (συγκρατήστε την ημέρα!) και όλη τη βδομάδα θέλω πάω να δω μια ταινία στο σινεμά. Τελικά το αποφασίζω, έχει προβολή στις 6 σε κοντινό κινηματόγραφο, οπότε ντύνομαι, στολίζομαι και ξεκινάω. Μόνη μου φυσικά αφού ξέρω εκ των προτέρων ότι κανένας φίλος μου δεν θα με ακολουθήσει σε αυτή μου την πολιτιστικού και καλλιτεχνικού περιεχομένου εξόρμηση . Το κόβω λοιπόν με τα πόδια και σε ένα τεταρτάκι είμαι μπροστά στο μούλτιπλεξ της περιοχής των 2 αιθουσών παρακαλώ. Υποψήφιος θεατής ούτε για δείγμα και η ώρα είναι 6 παρά 5. Δεν πτοούμαι βέβαια, άλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα είμαι σαν τον κούκο μες την αίθουσα! Τς τς τς, σκέφτομαι, κανείς δεν πάει σινεμά τη σήμερον ημέρα, ορίστε Κυριακή απόγευμα και δεν έχει έρθει κανείς!!! Που οδεύουμε κυρίες και κύριοι και τα σχετικά!!!
Εγώ όμως γεμάτη αυτοπεποίθηση, πλησιάζω το ταμείο.
- Ένα εισιτήριο παρακαλώ.
- Για την προβολή των 8.30? μου λεει η κοπέλα με απορία.
- Όχι! λεω και εγώ (με μεγαλύτερη απορία) για των 6 (hello!! Θα ερχόμουνα 2 ώρες πριν για να πάω στην επόμενη προβολή??).
- Μα είναι 7, μου λεει η κοπέλα με ακόμη μεγαλύτερη απορία.
- Άλλαξε η ώρα?? Ρωτάω εγώ εννοώντας την ώρα προβολής, ενώ έχω αρχίσει να φορτώνω γιατί υποθέτω ότι το σινεμά άλλαξε τις ώρες χωρίς να ενημερώσει εφημερίδες κλπ.
- Ναι, μου λεει η κοπέλα, από σήμερα.
(Ευτυχώς τρωω έγκαιρα τη φλασιά, πριν προλάβω να ξεστομίσω την προηγούμενη σκέψη μου!!!)
- Ωχ, λεω άλλαξε γενικά η ώρα ε?
- Μάλιστα, μου λεει η κοπέλα ευγενικά.
Πάλι την έκανες τη μαλακία, λεω στον εαυτό μου και την κάνω με ελαφρά....

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΩΡΑ, ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙΤΕ!

No comments: